19/8-09

Idag har det varit en ganska lugn dag, hade sovmorgon till halv 11 :D, fick böcker inom omvårdnads grejs x), Sköt iväg en penna på Ewas lektion, xD.
Sen efter skolan så cyklade jag hem, nördade lite hemma. Sen äkte älskling och jag till Västland för jag hade träning, men jag är uppsvullen i halsen och det gör ont som bara den, så det blev att stå över för min del. Jag och Sandra satt och tittade på. Ibörjan var det okej, men sen när det var typ en timme kvar av träningen så kom det massa mygg x(, så vi blev helt uppätna typ x). Nu blir det filmmys med älskling (A), Och tagga till fyrhjulingen imorgon :D, Ska blir roligt som fan, men är rädd att typ motorn kommer gå i krach när jag ska försöka växla xD, men det lär jag mig nog ;P.

Ser framemot varenda skoldag nu för tiden :D, kom i en bra klass :D.
Ännu en dag över på Op09, Klassen äger :D,<3.

Nu blir det sängen :D.

You and me for ever and ever! <3

[ Ciao <3 ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0