ännu en dag avklarad.

Idag så har det varit en slapp dag. Hade håltimme i 1 1/2 timme. Så jag, natta, Sanna, Emma och Linnea skulle gå till apoteket, men det spöregnade typ, så vi gick till preem ist. På vägen dit lurade natta sanna att hon skulle äta rönnbär, natta sa att dom var jätte goda, så Sanna åt dom, men dt var ingen höjdare :P. När vi kom tillbaka till skolan så gick jag och natta på jeckt efter våran lärare som vi skulle ha, men han hade ett annar schema än oss, Han lät jätte arg på oss när vi sa att vi började 13.05 inte 14.05, men iaf, då gjorde vi ett prov, sen skulle han ta kort på oss för att lära sig våra namn, men som tur var så hann han inte de xD, sen trodde vi vi skulle ha musik men det skulle vi inte, men Johan pratade med oss om vad som gällde osv, och natta var i rena himmelriket ;D. Sen var det att cykla hem i regnet, URSCH!!. Dagen har varit kanon!! :D.

Nu blir det duschen sen så ska jag lägga mig i soffan och läsa ; män som hatar kvinnor .

[ Det här håller inte lägnre, jag komme inte vara vid din sida om du fårtsätter så här! ]

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0