2009 12 22

Okej, jag ska bli bättre på att blogga, men det har inte hänt något intressant i mitt liv x) , det har bara varit skolan hela tiden.

Måndag:Idag efter skolan så drog jag och Lizette hem till Alice och lekte! Har saktnat er!
Vi tre tog typ halv nio bussen till Tierp och gick till Hemköp o köpte chips xD

Sen gick vi hem till mig och kollade på film och sen sov xD

Tisdag: Idag tog Alice och jag 12 tåget in till Uppsala för Alice skulle shoppa de sista julklapparna. Efter nåfra timmar så mötte vi Johan Adreasson (?) så vi gick runt lite på stan och kikade :P , och åt massa tjock mat på donken, haha, så det blir en lång springtur imorgon kväll :P .

Sover hos min Bralice inatt så vi ska kolla på massa filmer ikväll o bara umgås :D, Har saknat dom här dagarna     <3

Imorgon så ska jag åka o hälsa på min praktikplats o lämna lite karameller :D, sen ska mamma och jag baka lite julgodis :D .

Nej nu ska jag vara lite social med Alice o kolla på lite Tv :D

Älskar dig Alice :D, du betyder mest :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0