2009

1 januari: Glömde allt som hade hänt 2008 och gick vidare, trodde 2009 skulle bli ett bra år!

21 januari: Bror Patrik fyllde 25 <3

1 Mars: Syster Sandra fyllde 30 <3

2 Mars: Robin och jag hade varit tillsmmans i 1 år

7 Mars: Morbror Putte fyllde 40 <3

8 Mars: Min älskade morfar fick frid och lämnade jordelivet! <3


1 April: Satt och planerade sistaapril med Alice o dom, trodde det skulle bli en bra dag!

24 April: Min älskade morbor lämnade jordelivet! <3

30 April: skulle tillbringa med mina bästa, men var i västland ist

4 Maj: Robin fyllde 18

20 Maj: Begravning för Stefan! <3

21 Maj: Robin o jag förlovade i 1 år!

11 Juni: Jag slutade 9:an på Aspenskolan, 9B:4 är saknad!

12 Juni: Syster Emma tog studenten! <3
Sommarlovet började!

10 Juli:Min bror Tobias blev pappa Åt söta michelle! <3

23,24,15,26 juli: träningsläger! <3

17 Augusti: skolan började

20 augusti: emma och jag hittade varandra! Våran vänskap blir bara starkare o starkare! <33

22 augusti: Jag blev vän med Tobias, du betyder mest! <3

24 augusti: Jag gjorde slut med Robin.. Var tvungen o följa mitt hjärta. Minnerna kommer alltid att vara kvar.

25 augusti: Jag berättade för emma vad som hade hänt.. Var skönt att få berätta det! <33

29 augusti: Kräftskiva hemma hos Per med Honom o Emma, sedan drog vi inte till Gävle! Underbart trevligt! <3

1 september: Per o jag fick utskällning av henrik xD

8 september: 6 månader sedan morfar dog! Du finns i mina tankar! <3

22 september: 2 år sedan Farbror dog! Du är saknad! <3

24 oktober: 6 månader sedan Morbror dog! Du är saknad! <3

18 November: Jag fyllde 16. var och tränade! <3

20 novmber: Släkten kom och grattade mig! Saknade moffa o morbror! <3
Emma sov kvar hos mig! <3

13 december: luciakröning. Camilla Andersson var lucia jag o massa andra var tärnor. 

24 december:
Första julen jag firar med mamma o syskonen på 4 år.. var ingen riktig jul..
8 månader sedan morbror dog! Du fanns i mina tankar!

25 december: fest hemma hos Frida, Gumman finns för dig det vet du! <3

27 december: en nära bekant lämnade livet! :`( . Finns för er Fam B! <33

28 december: Åkte till Emma och lekte :D <3

31 december: Fest hemma Hos Sofie! GOTT NYTT ÅR ! <3

Många datum har jag inte tagit med, tog de som komm upp i huvudet!











Kommentarer
Postat av: caroline

saknar 9:b4 också!

2009-12-28 @ 20:51:18
URL: http://carolinehardestam.blogg.se/
Postat av: Maria

WTF!!!! Fyllde inte jag år detta år eller??!!!

2009-12-30 @ 10:44:33
URL: http://miamaria86.blogg.se/
Postat av: Evelina

Joooo, men duhade inget stort kalas att fira med. Det är bara dom jag har tagit med. Annars så skulle det ha blivit huuuuuuuur långt som helst ju ;P

Btw, kan du svara på mitt sms kkvinna :P

2009-12-30 @ 12:30:45
URL: http://frokenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0