7/12-09

Skolan börjde med historia som vanligt på måndagar och onsdagar.
Ska skriva ett PM om strömsbergs bruks historia, men har fan inget att skriva o det är 5 lektioner kvar innan det ska in, håller på och får panik :S . Menmen, bara att jobba hemma då och hoppas att tanten pappa kände kunde ge mig fakta som jag har nytta för.

Sen var det engelska, alltid lika dryga x) , Leo stod breve mig och skrek över hela klassrummet, fick ganska ont i huvudet x) , på matten fick vi tillbaka våra matteprov och det gick som det gick..
Haha, Leo fick ta fram visselpipan på matten, killarna o Lisa pratade lite för mkt ;P .

Efter skolan så följde jag med en kompis till sjukhuset som stöd :) <3 . Sen så hämtade jag min cykel hos pappas jobb, den är trasig, så jag måste gå till skolan ett tag framöver nu :( , haha.

När jag kom hem så blev det matteboken och jag igen x) , sen tog jag mig en springrunda runt Tierp, efterlängtad! Sen när jag duschade så skulle jag raka benen , men då märker jag att jag är blå över hela foten :O , vad fan har jag gjort ihelgen egentligen ? :O .
Efter duschen så blev det tv:n och mummsade mandariner :) , gottiligottgott :D .

Min mamma gav mig och mina syskon värsta dissen nyss ;O ,
Mamma: Jaa, jag kommer aldrig få lika sött barnbarn som Michelle .
Emma,Kristoffer,Jag: Hahahahaha,
Jag:vilken diss vi fick
Mamma: jaa, det är ju sant
Kristoffer: du ska bara se så sött barn jag kommer få när jag blir pappa, och när jag väl hittar en tjej
Emma: haha, precis
Och så fortsatte det så där ett tag x) .

Haha, min mamma kan kläcka konstiga komentarer ibland x)

Nej, nu ska jag börja dra mig mot sängen med matteboken ännu en gång, måste läsa ur min svenska bok till imorgon också, men det är bara 2 kapitel kvar så det går fort.

Btw, jag ska ta svinsprutan imorgon, önska mig lycka till (A) .

Godnatt

xoxo


Bebis, kommer sakna dig! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0