8/12-09

Skriver lite kort om vad som hände iskolan idag ..
Mamma körde mig till skolan så jag slapp gå, sen hade vi engelska, då fick vi titta på en film om sjukhusord osv, på matten hade vi prov, får se hur det gick. sen på lunchen så följde Erika med mig när jag tog svinsprutan så nu är jag ett svin ;D , sen så hade vi svenska blev inte så mycket gjort, menmen, musiken så framförde vi våran låt, hahahaha, säger jag bara x) .

Micke sa den klockrenaste komentaren på svenskan idag x) ,
han skulle hålla ett föredrag om sin kepps
då sa han : kenyan jävlen bara sprang och sprang!
Jag kan lova att hela klassen skrattade!
Kenyanen snodde hans gamla keps xD

Orkar inte skriva nå mer om min dag..

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0