9 månader (U)

Det är 9 månader sen du försvann. 
Du lämnade ett stort tomrum efter dig<3
Jag minns det som det var igår, då mamma ringde och sa att du hade gått bort!
Jag tänker på dig varje dag!
Tänker på att det kommer bli roligt att komma hem till dig och mormor,
men så kommer jag på, du finns inte där längre!

Min bästa vän lämnade mig!, jag kunde prata med dig om vad som helst,
Man kunde alltid skoja med dig, man hade aldrig en tråkigt stund när man var hos er!
Jag vill ha dig tillbaka, vill känna din doft, din närhet!
Jag vill ge dig en stor underbar kram och säga att jag älskar dig!
Jag fick aldrig den chansen att säga de!
Men jag ÄLSKAR dig så otroligt mycket och jag kommer alltid att göra de!
Du kommer alltid att finnas i mina tankar!
Jag kommer aldrig att glömma dig!

Jag drömmer om dig på nätterna,
drömmarna är så sanna, det är som att man ska vakna upp och få träffa dig igen,
men jag kommer aldrig få göra de!

Jag kommer aldrig glömma dig, vår tid tillsammans kommer alltid att stå mig närmast!
Jag saknar och älskar dig mer och mer för var dag morfar<3
Yngve Lindström! <3

Förlåt min familj för de dagar då jag är grinig eller elak,
Jag bara saknar morfar så mycket!
Jag vill inget dumt, jag vill bara må bra igen!
Jag älskar er familjen Lund<3
även om man inte kan tro det ibland!
Jag ska bättra mig, jag lovar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0