Dan före dopparedagen (?)

Idag så vaknade jag kl 09.00 hemma i alices bäddsoffa x) .
Gick upp och fixade mig lite sådär, sen kom mamma och hämtade mig då drog vi till Söderfors och gav min praktikplats en liten julklapp, en chokladask :P

Sen drog vi hem och handlade lite saker till imorgon.
Sen när vi kom hem så började jag baka lite chokladkola o knäck, tror det gick bra, har inte tittat ännu :P
Men det var god smet till knäcken iaf (A) .

Nu sitter jag och spelar uppesittarkväll med mamma, emma och Maria. Kan ju hoppas på vinst;)

Bilder från julbaket :D


Chokladkolan kokar

Mammi skalar potatisen till imorrn

Knäck kokning

Har fått ett julkort av min vän David :D <3

Käcken fördig :D

Chokladkolan färdig :D

Jag kommer bli jätte tjock under jul xD
Ut och springa varje dag tro? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0