heeeeelllllgggggg

Vår internet har varit trasig så jag har inte suttit på datan sen i tisdags, panik :P . Jag har blivit en datanörd, inte bra :P .

JAg skrev ett jätte långt inlägg som försvann! så nu blir det ett kort! :@.

Jag, Frida och Hanna tog oss en Benny´s runda igår efter lucian :). Trevligt flickor :) Sen gick vi hem till Frida och var där ett tag :D. sen gick jag hem och sov:)

Iskolani dag var det bara segt.. Ska hålla ett föredrag på svenska om en betydelsefull sak hemifrån, vad ska det vara bra för? :O, menmen. Annars är den bara dryg som vanligt :) Om 18 dagar är det jullov:D, och om 20 dagar är det jul :D .

Har inget planerat ikväll så vi får se vad kvällen bjuder på :) .

Trot eller ej, men min bror har lagat meten :O , helt frivilligt :P

Nu blir det mat sen duchen :D .

xoxo



Tror jag fortsätter vara blond :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0