Irritetad ...

Just nu struntar jag i om du läser min blogg!, men jag måste skriva av mig!

Jag lever en mardröm, det har jag gjort enda sedan den 24 april!
Jag kommer alltid att leva i denna mardröm, även när jag blir äldre,
även när jag får familj!

Jag kommer ALDRIG att vakna upp ur denna mardröm!
Du kan inte sitta och säga att allt komma att bli bra!

Om du hade gått igenom samma sak som mig så kunde jag förstå att du säger allt!
Men det har du inte!, då kan du inte sitta och säga att jag kommer vakna upp ur detta!
För det kommer jag inte! Jag kommer alltid att leva med detta!

Jag kommer aldrig att kunna blir som mitt gammla jag igen.

Jag blir så irriterad på att du sitter och säger massa saker som inte kommer hända!

Den dagen då det händer samma sak för dig som det har hänt mig, då kan du komma o säga att det kommer bli sioså!, men inte förns dess.

Sluta var så självsäker på andras liv!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0