Jag lever för dig! <3

Jag lever i en marddröm som bara växer o växer..
Det är så mycket jag vill säga till Stefa, som jag aldrig kommer få!
Jag kommer alltid att sakna dig, jag kommer alltid att gå och fundera
Fundera över om inte din släkt dög som stöd?

Du kommer alltid att finnas i mina tankar..
Även om jag går och pratar med någon,
Så kommer jag ändå alltid tänka på dig!

Nästa år tar Andreas studenten,
då kommer jag, tror även att alla andra kommer tänka på dig!
Tänka på hur det skulle vara om du var där!
Du kommer vara såå saknad utav oss alla!

Nästa år slutar Jenny i 9:an.
Även då kommer jag tänka på hur det skulle vara om du var där!
Du kommer vara saknad då också!

Jag vill bara träffa dig en gång,
Och berätta hur jag känner!
Berätta hur tacksam jag är för allt stöd du gav mig och min familj under
mammas och pappas skiljsmässan.
Berätta hur mycket Jag älsakr dig och hur mycket du betyder för mig!

Jag är glad över att du var min underbara morbror!

Du finns i mina tankar och drömmar.
Ju mer jag drömmer om dig, destomer känns det som att du finns kvar på jorden!
Känns som att jag ska vakna upp och att du lever,
men du kommer aldrig att göra det igen..

Jag vill bara säga att jag kommer alltid att älska dig!
Jag kommer leva denna värld fullt ut för din skull!
Jag ska leva så som jag gjorde innan du fösvann fårn oss!
Jag vet att du vill det!
Du vill att vi alla ska lyckas i livet!
Jag gör allt för din skull!

Jag älskar dig Stefan Lindström<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0