Klart underbar helg :D

Gårdagen blev mer än kanon! :D .

Hade förfest hemma hos tvilingarna Bodin :D , kulkul :D (A) . Jag gjorde bort mig totalt inför Johannes pappa x) , säger bara de. Haha, var grymt pinsamt! Bara inte mina tränare pratar med Anders xD
.Sen tog vi halv 9 bussen till Älvkarleby, Lillian körde oss efter ett tag till festplatsen :) .
Gick in med massa människor, men dom jag kom med försvann från mig, fast David och jag var med varandra där ett tag. Sen försvann han också från mig :P . Då kom någon Martin från Ockelbo fram och pratade med mig, vi pratade om allt möjligt, vi märkte även att vi hade bra mycket gemensamt :) , och han var bra söt också :) .
Sen så försvann han från mig med, så då blev det att jag var med Sanna, Johan, larsson, frödde o massa mer människor :) . Trevligt :). Du är också söt J .
När vi skulle hem så hade inte Johan nåt busskort eller pengar så jag betalade åt honom :), larsson fick dra sig från frödde, men dom bytte nr med barandra ;), heh,. På bussen hem var det massa trevliga männiksor :) . Jag tog fritz jacka som täcke för jag frös jätte mkt, o fritz hade försvunnit från makke o tobbe :P, den lilla rakarn :P .
Makke sa världens "romantiskaste" komentar ;) . Nästa gång kanske ;P .
Åkte med Sanna hem till henne och sov där :), tack för sovplatsen snutt:) <3 . Kan bara säga att Simon (Sannas lillebror) har världens skönaste säng och täcke :D .

Tog halv 12 bussen hem till mig imorse, pratade med Alice i telefonen under resan :P . Hade mycket att berätta för henne :P .
Hemma så var jag helt slut, syster var också helst slut :P. så där satt hon o jag i soffan helt slut, sen kom bror hem också men han var pigg han :P

Sen var det luciaövning, men jag mimade igenom den x) , tappade rösten igår för jag råkade skrika lite :P . heh.

Det var gårdagen och dagen i en ganska kort sammanfattning :P .

Nu blir det en snabbdusch sedan blir det sängen, är huuurrrr trött som helst :P

Godnatt :D


Älskar er mina vänner, ni är bara för bra! <3<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, lugnt det gumman! du får väl sova där fler gånger ;) <3

2009-12-07 @ 09:52:34
URL: http://petterssonsanna.blogspot.com
Postat av: Evelina

Hehe, härligt de :D . haha ;) <3

2009-12-07 @ 15:57:25
URL: http://frokenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0