Luciatåg :)

Gick upp kl 05.00 imorse, gick upp åt frukost, och ficade mig.
Sen bar det av till atlas coopco (?) för att lussa för dom, mysigt att dom hade släckt ner och stängt av maskinerna för att vi skulle lussa :D .
Sen bar det till komunhuset , sen polisen, sen min efterlängtade praktikplats hällbacka, sen forshem, sen nathanael kyrkan sen var det lunch, sen bar det till åskarbygården, sen danielsgården, sen wesslandia och sist men inte minst vendelgården .
Jag började må jätte illa när vi skulle lussa i nathaneal kyrkan, men höll ut och var med på alla :) . Men Frida lilla blev dålig :( , peppapeppa så du inte blir sämre :) , måste ju vara pigg o kry till nästa helg ;) <3 .
Det var en gubbe på två ställen som började gråta, gulligt tycker jag (A) .

Nu ligger jag hemma i soffan och typ halvsover x) .
Får se vad som händer senare, kanske blir att ligga hemma hela kvällen :) .
Men jag är huuuuurrrr sugen som helst på att åka på hockey ikväll :D .
Menmen, vet aldrig vad som händer:) .

Btw, jag tappade rösten på vägen mellan söderfors och tierp x) , hoppas den kommer tillbaka till på söndag xD .
Btw, katten attackerade mitt hår :O , sjuk katt. se

Nej, nu ska jag ta en sovstund :D , god natt eller så :)


Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0