20/11

Idag började vi 10.15, så det blev en liten sovmorgon :D . Emma messade mig imorse och skrv att hon hade missat bussen, IGEN! HAHAHAHA. Så hon fick skjuts till Tierp så gjorde hon, jag och Ralle sällskap till skolan :D .
På svenskan satt vi och läste som vanligt typ, Henrik var och pratade med Jossan :P . Sen hade vi lunch, 30 minuter, kort rast, är man inte van med direkt :P . På Vård och omsorgslektionen så fick vissa testa på att bli matade med ögonbindel!, jag vägrade att bli det och som tur var så slapp jag det , idag iaf..

Sen cyklade Emma och jag och köpte ljus till min tårta:D, cyklade hem till mig och fixade lite :D, Sen kom släkten och Alice och grattade mig :D, så fick lite trevligheter :D, och åt en jätte god tårta som Syster Emma hade bakat :D . Tack för det! :D <3 .

Sen när alla hade åkte hem så cyklade Emma och jag och köpte godis för vi var hur sugna som helst på det, men sen när vi hade köpt det och börjat ätit det så försvann mitt sug :s . Menmen, har till imorgon kväll ist :D.

Mammas moster skrev nog det snyggaste grattiskortet: Grattis Evelina på födelels-dagaen . Haha, höll på att skratta ihjäl mig när jag läste de x) . Märks att hon är gammal :P .

Nej, nu ska Emma och jag krypa i s'ng, och få våran skönhetssömn :D .

God natt ! <3



Jag älskar dej snuttan! Lämna mig inte! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Maria

WTF!! Min über snygga blomma som du fick utav mig blev inte omnämd?!! Glöm nu INTE bort att vattna den en gång i veckan under rinnande vatten!!!

2009-11-21 @ 01:07:35
URL: http://miamaria86.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha, oj förlåt glömde de ;P . Nej då jag ska vattna de :D

2009-11-21 @ 16:19:36
URL: http://frokenlund.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, min tårta nämndes inte din blomma maria. då måste ju hon vara gladare för tårtan:P

2009-11-21 @ 20:32:43
Postat av: Maria

Min blomma stod ju i köket och tårtan i vardagsrummet. DVS de saker som är omnämnda är ju de saker som fanns runt omkring henne när hon skrev

2009-11-22 @ 16:15:27
URL: http://miamaria86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0