31/10

Idag så vaknade jag vid halv tio, så då gick jag upp och duschade sen så fixade jag mig. När jag var klar så var jag tvungen att hjälpa syster att fixa sig, haha, och det gjorde jag tills jag tröttnade och tills hon fick hjälpa mig att fixa mig x) .
Sen så skjutsade jag syster bakpå cykeln, haha, det gick bara förutom att hon var livrädd x) . 
När vi kom fram till mormor så gick vi upp till kyrkan på minnesgudtjänst där dom läste för morfar och Stefan. Brast ut i gråt direkt.. Sen fick jag någon konstig känsla i kroppen.. Någon hat känsla..  Men det var så skönt att bara få gråta, inte behöva bry sig om att någon såg mig..
Efter kyrkan så gick vi hem till mormor och fikade. Mysigt att vara med hela släkten..

Jag har en snäll  moster som åkte och köpte en hamburgare åt mig(A). Tack :D .

När mamma och jag kom hem från mormor så kom moster Monika och hennes man Stefan till oss en stund :) . Visade Michael Jacksons videoklipp på spöket för moster och hon fick nästan en hjärt attack xD .


När jag kom hem så somnade jag dirket. Var så trött...

Lite bilder från minneslunden!
 



Det var hur fint som helst med alla ljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0