Bästa helgen på länge :D

I fredags så var jag med Emma snutt en stund efter skolan, hon skjutsade mig till tolfta för att jag skulle hämta en skorta vid pappas jobb x), å så skjutsade hon mig till tierp sen igen :D , dt var egentligen jag som skulle skjutsa men men ;D .

Sen så hämtade jag Alice vid gymmer, så då drog vi hem till mig o fixade oss iordning inför klassfesten :D . Trevligt att träffa alla igen!, o jag har saknat tiden med Lizette, David o Alice, dt var underbart att vi var"gänget" igen :D . haha, Lizette o jag blev blondförklarade av oss själva! XD, för jag skulle till station o träffa Kristofer som kom med 23 tåg , och Lizette skulle till Allan med 23 tåget, så då tänkte vi: Ja, men va bra. då hinner du ju se Kristofer innan du åker :D , men sen typ två timmar senare kom vi på att dt tåg kristofer kliver av skulle Lizette på! :D, hahhahaha, jag vet inte hur länge vi satt och skrattade åt de! XD . Så Jag cyklade, Lizette och Alice gick till station, Alice skulle med 23 tåget till Karlholm på fest.
Jag var fett nervös att träffa Kristofer, men dt gick bra:D .


Lördag: Vaknade vid 7 typ av att jag hade larm på mobilen x), men stängde av de och somnade om till 10, gick upp och fixade mig satte mig vid datan och ruttnade x), tog 14.02 bussen till Skärplinge och träffade Kristofer :D . Vi tittade på film och pratade massa :) . Vid typ kvart i 18 skjutsade han mig till Karlholm , Tack :D <3 . Väl i Karlholm var dt lagfest, det blev en riktigt lyckad kväll :D, vi åt gott, och lekte lekar och bara umgicks! :D. Dom som inte kunde komma missade något :) . Men dt var tomt utan Sara :( , hon har varit borta allt för länge nu :( . Krya på dig gumman!, tankarna går till dig från hela laget! <3 .
Jag var taskig och trakade Kristofer på sms och samtal hela kvällen för att jag tyckte att han skulle komma och hämta mig i Karlholm, men han ville inte svara :P (A).
Så vid 01 tiden gick jag, Mia och Sanna hem till Mia och Emil :), jag var där till min buss gick vid 03, tack för att jag fick vara hos er snutt :D <3. GRATTIS MIA TILL KÖRKORTET! :D <3

På bussen hem så hade jag en kille som nog hade varit på jkrogen iGävle som skulle av iKarlholm, men busschafören väckte han och hans kompis i Skärplinge, så jag tror dom fick ta Taxi tillbaka till Karlholm :P

Söndag: Idag så var dt luciaövning egentligen, men jag har läxor som varje söndag att göra, så jag blev hemma från den.. TRÅKIGT!!

Jag är så trött och less på skolan just nu! Läxor hela jävla tiden!
Vill ha jullov nu!, förstå så mysigt med massa snö, levande ljus härlig julmusik och en söt pojk att ligga o mysa med:D (A).
Men man kan alltid hoppas på dt bästa! <3

På onsdag lovade Kristofer att han skulle ringa och sjunga för mig 05.45, haha, tror nog inte att jag kommer fatta varför han gör det xD, och han har en väldigt fin sångröst hörde jag ;) haha.

Insåg att jag skrev ganska mycket om Kristofer i det här inlägget, men skit samma:D .

Idag fyller moster också :D, grattis till henne :D <3



Förstå så mysigt dt skulle vara med en liten bebis nu och mysa med:D (A).
Kan ju bara säga att jag längtar till den dagen :D <3

Nej, nu ska jag och läxböckerna gå och samarbeta XD .

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0