Bra dag. se :D

Dagen har bara varit bra :D . Kan inte besrkiva hur mycket jag har skrattat idag:D

På musiken så hade jag och ralle precis sjungit klart låten vi ska sjunga, och jag kollar åt sidan så ser jag Johan (läraren) där! :O . Förstå så jävla rädd jag blev :S . Jag skrek rättt ut, råkade även skrika i miken ´xD . Jag skrattade så tårarna bara rann på mig x) . Så därefter när Johan skulle komma in så förvarnade han mig alltid xD

Efter skolan så var det luciaövning igen :D .  trevligt trevligt:) . Men jag hade ingen lust för det idag, har så jädrans ont i halsen .. Får hålla på o dricka massa te satt jag blir bra snart :D . Linn försökte nästan även lura mig att jag skulle sjunga solo :O . nej tack, har gjort det en gång, men inge mer.. Tror jag :P .

När jag kom hem därifrån så satte jag mig här.. inte bra.. Skrev på Facebook att jag skulle ut o springa för typ en timme sen x), har dock inte kommit så långt :P . men ska ut efter jag har skrivit detta inlägg:P .

Har läxförhör på hjärtat imorgon, kan det nästan :D . Så det ska jag plugga på sen när jag kommer hem igen :D .

Imorgon kommer luciakanditaterna ut i tidningen :D . Men det går även att kolla idag på norrauppland.se :D. Många fina flickor som är med :D <3

Nej, nu kallar löparskorna på mig :D .

Hade ! <3


Luciakandidater 2009 :




7 månader sen du lämnade oss!
Saknaden blir bara större och större!
Jag älskar dej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0