:)

Vet inte vad jag ska skriva riktigt..
Men det var skolan som vanligt idag då.. Det gick som det gick.. Gjorde omprov i matten, tror faktiskt det gick bra (Y)!.
När jag kom hem från skolan så såg jag att Michelle var hos oss:D . Då blev det bebis mys direkt:D .
Jag gick ut på en promenad med Michelle efter maten :), härligt att gå av sig :) . Sen när jag kom hem så ville mamma gå ut och gå, så då följde jag med henne också :D , tror vi gick i 1 timme och 30 min!, härligt :D . Nu sitter jag och väntar på att Michelle ska vakna så jag får mysa lite med henne innan jag ska sova :D , men tror hon sover för natten nu? :P


Imorgon ska jag gå till min barnläkare och beställa tid för att undersöka mina lungor :O , nåt fel är det med dom kan jag säga...


Nej, nu ska jag gå och kolla om jag har några rena kläder till imorgon :P .

Ha det bra gott folk :D (A)

Fasters gullunge! :D <3<3


Emma är nya paparatzzi fotografen:P (A) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0