Hatart!

Vaknade imorse av att jag mådde pyton.. så det blev att stanna hemma i sängen.. Hatar att vara hemma från skolan, man missar ju hur mycket som helst..

Somnade på soffan och sov någon timme.. men det skulle jag inte ha gjort, illamåendet blev bara värre.. har brännande ont i halsen  också... Känns inte bra de här..

Brorsan är ocksp sjuk :/, så vi har två sjuklingar i huset, not good!!

Och jag måste vara frisk till på torsdag!, då är det första luciaframträdandet på gästis för nån förening..

Så får se...

Nej, nu har jag ingen mer vettigt att säga, så nu skajag krypa ner i soffan med en stor kopp te och ett varmt täcke!


Jag saknar dej....


Kommentarer
Postat av: Jens hehe;)

krya på dig styga fröken lund;)

2009-12-01 @ 22:12:30
Postat av: Evelina

Haha, tack du ;)

2009-12-02 @ 22:30:58
URL: http://frokenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0