Luciadragning :)

Dålig uppdatering ihelgen :P

Förstr var jag i stan igår, införskaffade mig ett par nya leggings, tack mamma för det ena paret :D. Sen blev det paryt i Karlholm :) . Det var trevligt, fast det kunde ha varit lite mer röj:P, men vi tog 23 bussen till tierp och skulle på annas fest men där var det inget:P så vi drog till makrillen ist xD, jaadu säger jag bara x) , sen gick vi till rulles inflyttningsfest, var där inne en gång, sen var jag ute resten av tiden:P, var ju såå varmt :P, men jag stod och pratade med Erik och Oskar ist :), trevligt :) . Sen så var Pontus snäll och skjutsade hem mig för att jag inte orkade gå :P , tack för de:D <3 .

Idag gick jag runt i Tierp med mamma, sis, kusinerna en stund innan jag skulle på luciaövning, efter luciadragningen så gick vi till loftet och tog på oss varma jackor och fikade lite, sen så blev det avförd mot gammelgården för luciadragning, kan lova att jag var grymt nervös :P . Camilla Andersson blev lucia :), grattis till henne:) .
Efter lucian så gick jag och hämtade min cykle hos Frida :P, sen så cyklade jag hem och åt:P, nu sitter jag här och kollar på OTH (Y) .

Ikväll ska jag plugga på engelskaglosorna till imorgon, hoppas man slipper den skiten snart...
Matteprov på onsdag som kommer gå åt pipsvängen..


Jens, du får ta och komma på luciakröniken den 13 så kanske du får dig ett gått skratt:P . Haha,

Nej, nu ska jag tjocka i mig lite godis :P, Tss :D


Hoppas fortfarande att du ska inse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0