Ny vecka, nya tag!

Okej, mina inlägg har varit ganska nedstämda i veckan/helgen.. Men det har hänt massa saker som inte var nå bra saker.. Men jag glömmer det gamla och går vidare! Det finns mycket bättre människor som menar väl!

Seg dag som vanligt på måndagar.. Börjar med historia som jag typ inte gjorde ett dugg på för att jag hade inget matrial till mitt PM :P . Sen så var det den där engelskan då.. Skulle ha två läxförhör idag egentligen, men fick Leo att flytta ena tills imorgon, skönt! :D , matten så jobbade jag faktisk ovanligt mycket? :S . Får bara hoppas att det håller i och att jag fortsätter fatta det vi gör :o .

Efter skolan så åkte jag hem direkt och började jpbba klart engelskan, var tvungen att göra klart kapitel 8.. så det har jag suttit med hela kvällen typ. Ska börja läsa om hjärtat snart.. Har att kunna rita hjärtat o förklara vad det stora och lilla kretsloppet är till för på onsdag som läxa.. Jippi, eller inte...

Jag är JÄTTERÄDD för militärer men jag har bestämt mig ändå att jag ska mönstra :D, okej, det är 2 år kvar, men snart har de där 2 åren gått :P . Så jag ska övervinna min rädsla mot militärer och så ska jag ut och springa varje dag typ så att min astma försvinner någolund, sen så jävla är det bara att hoppas att man får göra den :D :P . Så under två år ska jag ligga i med träningarna :D .
Fast vet int vad för lumpen jag ska göra, och vet inte om jag kommer få göra den:P , men det märker vi :P .
Det är bra att man har framtidsdrömmar :P (A).

Nej, nu ska jag ut och springa :D . Vädligt skönt må jag säga :D .

Hade :D <3


Min älskling känner sig dålig :( . Krya på dig snuttan :D .
Älskar dig :D <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0