SWEEETTT SIIIXXXTTTEEENNNNN :D

Imorse när jag vaknade var jag så jäkla trött men pallade upp efetr ett tag. Messade Ralle som jag alltid gör när jag ccyklar hemifrån.. Men fick till svar att han var sjuk så jag fick cykla själv till skolan :( . DUMMA SVINSPRUTA!! Krya på dig gubben! :D

Skolan var seg som vanligt, känns som att dagen aldrig ska ta sluta :O . Efter skolan så cyklade jag hem och packade min kära fotbollsväska:D, älskar onsdagskvällar :D.
Men bussen till Karlholm var typ 10 min sen :S, var jätte kallt att vänta på bussen. men sen kom den :D, Pettan hoppade på bussen i Tolfta som vanligt :D, då satt vi och snackade lite skit ;) . På träningen höll jag, sanna, mickis o lisa på att garva ihjäl oss! XD , Iaf Lisa och jag när vi skulle byta om efter tränningen x) , Lisa skrattade så mycket att hon slog mig med hennes väst xD . Hahahaha, har nog aldrig skrattat så mkt förr åt en sak xD . På bussen hem somnade jag nästan :s, var så jäkla trött efter träningen, satt och halv sov hela resan x) . Skrev även med Lizette.. Var verkligen tvungen att prata ut kände jag.. Tack för "samtalet" Lizette! <3 .

När jag kom hem så blev det duschen. Och sen så blev det att prata lite om dagen och sånt som vanligt med mamma och Emma. Emma tvingade mig först att ge henne masage och sen hålla på med håret hennes, fast jag ska få tårta med antingen 16 ljus i eller så att dt står 16 , gäller att man kan muta med saker :D (A).

Jens fick påminna Kristoffer att jag fyller idag, vad är dt för en bror? ;) , vi pratade om dt igår kväll o han hade glömt bort det imorse x), senil eller vadå? :P .

Nej, nu ska jag gå och sova. Ögonen håller på att falla ihop för mig x) . Hör hur sängen skriker efter mig x) .

På fredag kommer släkt och vänner och grattar mig :D <3.

Jag förstod att det skulle bli såhär..
Varför tänkte jag inte efter för innan?
Att jag alltid ska ta sånna dumma beslut..
Jag trodde du menade det du skrev till mig..
Men det verkar som att du inte gör det?,
Visst du kanske inte har tid att svara, men du kan ju skriva när du har tid..
Förstod att detta skulle hända mig!

Kan jag aldrig få bli lycklig?

Néj, god natt  alla. Sov gott ! <3


Emma, jag älskar dig! Du betyder mer än vad ord kan beskriva ! Du är ljusstrålen i mitt liv! Vi har gått igenom så mycket på 3 månader! Det har varit de bästa tre månaderna i mitt liv!, jag vill aldrig mista dig!
JAg älskar dig nu och för alltid min buffel, min fru! <3<3<3<3


Lämna mig inte! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0