Wiiiieee :D

Okej, nu lovar jag att jag ska börja skärpa mig med bloggandet! Varför ska jag ha en blogg om jag inte bloggar för?, Ska ta tag i detta jag lovar :) .

Idag var dt skolan som vanligt. Har saknat Emma snuttan så mycket! Var så härligt att se henne igen :)<3 . På historian idag så skulle vi fortsätta skriva våra PM som vi började med förra veckan, så då satt vi i stora mini aulan o skrev på datorerna, då jag ser att micke är ute på Facebook, så jag säger typ : micke va fan är du ute på facebook för? Haha, efter jag sa dt så hade läraren sten koll på vad han gjorde så att han inte fortsatte att vara de, han hatade mig efter det:P.

På lunchrasten så såg vi Emmas "flört" Haha, men han är sur på henne så han låtsas inte om henne, utan han bara gick förbi o tittade ner. XD Emma du får vara snällare mot honom o inte dissa honom så där ;) .

Efter skolan så tvingade jag Emma att följa med mig till pappas jobb för att han skulle smörja mig kedja på cykeln o pumpa bakhjulet :D ,
Och Emma tycker att jag är bortskämd för att jag ska få löshår av pappa när jag fyller :D.

Nej, jag skulle egentligen behöva ta tag i läxorna.. Så jag får väl ta och göra de snart än att sitta här hela kvällen och inte göra nå nytta x) .

På nå vis längtar jag till lördag (A).

Måndag: PLUGG hela dagen!
Tisdag: träff för tierps lucia kandidater :D
Onsdag: träningarna börjar:D
Torsdag: övninkörningskurs :) 
Fredag: klassfest :D
Lördag: Sola, träffa Kristofer och fest medmfotbollslaget :D♥
Söndag: ta det lungt :D


Hinner ju aldrig att vila!



Jag saknar min fru :D <3

Kommentarer
Postat av: syster Sandra

Hallo!!! Det heter smörja MIN kedja inte mig kedja,och sen kan jag hålla med din "fru" att lite bortskämd är du iaf..... :) kram

2009-11-09 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0