28/10- 29/10

Emma och jag tog 12.05 tåget in till uppsala med en massa människor. Skulle på rättegång med Jakob.. Det gick väl bra.. Efter det så fick vi och åt lite gott. Fast Emma tvingade mig att äta fast jag inte var hungrig :P . Efter maten så hade Emma och jag tänkt att vi skulle gå runt på stan och kolla runt lite, men det blev bio ist med Pontus, Lollo, Jakob och Jennifer(?), vi tittade på Fame :D . Skit bra film. Jag blev kär i tjockisen i filmen (AA). Vi tåg 21.19 tåget hem till Tierp.

När vi kom hem så cyklade Emma och jag och tände ljus på kyrkogården.. Kände att jag behövde göra de..
Så många tankar som bara snurrar i mitt huvud.. Alla tankar är om er morfar och Stefan..
Sen tog Emma 23.02 bussen hem :( . Saknade henne när hon klev på bussen (AA).
Då tvingade jag Alice att ringa mig så att jag fick prata lite..
Väl hemma så skulle jag försöka sova, men det gick inte. Svårt att sova när man har haft nattsällskap 3 dagar på raken :P. Och så var det desutom väldigt kallt, hade två täcken men frös ändå som ett svin..

Nu sitter jag och tittar på tv och väntar på att Emma ska komma hit igen :D, Sen så ska vi fixa oss till ikväll, sen så blir det nog så att vi åker till Karlholm på hallowen party :D . Blir nog roligt skulle jag tro..

Imorgon så blir det en lugn dag:), måste plugga massa x) , omprov i matten på måndag x). Men Emma får hjälpa mig med lite saker :D .

Nej, nu ska jag gå och duscha och leta fram alla kläder till ikväll och vänta på att min snutt ska komma :D .

Emma tack för att jag fick prata med dig och gråta ut hos dig igår, det betyder mycket för mig! <3
Älskar dig snutt! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0