Du är bäst!

I söndags så åkte jag ju hem till Emma och lekte med henne :). Trevligt som vanligt :). Vi gjorde de fjärde och sista försöket att kolla klart på män som hata kvinnor och det lyckades vi med ! :D . Fast jag halv sov igenom filmen x) . Igår när vi vaknade så låg vi kvar i sängen ett bra tag innan vi orkade gå upp :D. Väl uppe så åt vi frukost,, Lekter lite med kattungen :D, Emma duschade, då passade jag på att fixa mig :D, Sen så virrade Emma runt och letade kläder x), Kulkul :D . Sen så betsämde Emma att hon skulle sova hos mig för att hon skulle praktisera kl halv 8 idag x), så vi tog ett bussen från Emma till Skärplinge :D, sen i Skärplinge så kom min värsta fiende till oss ( Emma du vet vem) , Haha. I Tierp så åkte vi till tandläkarn för jag skulle kolla mitt "tandskydd" klart på fem minuter :P. Sen åkte vi till torino och åt kebabrulle ;D , vi fick en klubba av han som jobbar där (AA) . Sen cyklade vi hem och satte oss vid datan :P, Men då tvingade mamma oss att cykla och köpa en hamburgare till henne x), Så det gjorde vi :D, Haha, Jag tycker att jag sjöng väldigt fint, och inte ett dugg falskt var de XD.

När vi hade kommit hem efter de så la vi oss i soffan och gluttade film med mamma :D. Vi var faktiskt väldiga duktiga vi låg i sängen kl 22.00, rekord för mig :D, vi tittade på Benjamin Buttons otroliga liv, men vid typ halv tolv låg båda och halv sov så vi stängde av filmen och slocknade. Men när vi nästan hade somnat så flög jag upp ur sängen och skrämde skiten ur Emma xD, jag hade då kommit på vem det var som åkte förbi oss med epan!, det var ju Pontus :D. Haha, Sen somnade vi :D

Imorse så gick vi upp vid ungefär 7 tiden, för Emma skulle börja praktiseta vid halv 8 så hon tvingade upp mig också xD. Haha, fast sen när hon hade gått till praktiken ( Som jag bor granne med), så gick jag och la mig igen, men kunde inte somna direkt så jag låg och smsade med Hannes som skulle ha släppt ut kossorna imorse xD, ( Förlåt Hannes för att jag fick dig att börja tänka på de, det var inte meningen! <3 ), Men jag somnade strax därefter x), Vid tio tiden så kom mamma upp och frågade om jag skulle med henne och Emma(syster) till stan, så jag kastade mig upp ur sängen och fixade mig snabbt x), inne i stan så blev det bara mathandling xD, fast jag köpte en ljuslykta och två fat som man kan ha ljusen på :D . När vi kom hem från stan så cyklade jag och beställde handledarkursen för mig och Emma :D, (snart så blir vi farliga snutt)! :D .

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen kommer Emma :D.
Det betyder massor för mig snutt att du ställer upp för mig! <3 .

Aa, juste, måste plugga massor också x), Men det gör jag imorgon om jag orkar x) .

Nej, nu ska jag städa klart på rummet mitt sen så ska jag hoppa in i duschen :D .

Emma, tack för att du finns för mig!, det betyder så oerhört mycket för mig! Du är ljuset i mitt liv!, Vi hittade varandra så snabbt ! Det tog nästan 3 dagar sen var vi ingång!, känns som att vi har kännt varandra hela livet!!. Det är som folk säger, vi är så oerhört lika varandra, tänker lika, fungerar likadant :), Vi har lärt känna varandra så bra att vi avslutar varandras meningar!!<3  Stumpan, vad som än händer så kommer jag alltid att finnas för dig, stöttar dig till tusen!, finns för dig dag som natt, i vått och tort! JAg älskar dig Emma Karin Evelina Almgren Hållkvist!, Vänner tills döden skiljer oss åt och ännu längre! <3<3<3<3<3<3

 
Emma, Du kommer alltid ligga närmast mitt hjärta! Jag älskar dig! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0