:(

USCH!!! Imorse när jag vaknade så kände jag mig jätte dåligt, mådde illa och hade ont i halse. Tog febern som visade att jag gått å dragit på mig feber x( . Så då gick jag och la mig i sängen och tittade på män som hatar kvinnor . Vadå bra film! :D . Resten av dagen har jag legat i soffan och degat! Tänkte gå och försöka jobba matte till provet på måndag, men kom på att boken ligger i skåpet i skolan :S . så det sket sig..
Och jag har saknat min Emma så grymt mkt idag! Tänker aldrig mer vara sjuk! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen o bli lite fräsch :D :P .

Buffel<3Vildsvin! Vi för alltid Emma! :D

I Have make a BIG mistake !!
  Alltid vi snuttan! <3<3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Var med och tävla på min blogg och få chansen att vinna en låda fylld med godis!

http://joooonna.blogg.se/2009/october/nu-borjar-tavlingen.html



Klicka dig in och följ de enkla reglerna, Lycka till!!

2009-10-19 @ 21:47:01
URL: http://joooonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0