Klarvaken på två röda!

Denna vecka började bra. Åkte till pappa i måndags kom hem igår :) . Det var okej i skolan tills igår, då vi fick reda på att dom avbryter våran praktik bara så där! :@ hela klassen gick emot rektorn! Nu har vi skickat in en protestlista för vi vill ha kvar den, Emma och jag var med på första sidan i arbetarbladet för vi ringde dit, ringe UNT oxå, men ska troligvit träffa dom idag. JÄvLA NORSKJÄVEL till rektor!, Nu är det krig och jag ger mig inte utan Strid!!

Hoppas det blir bättre annars så blir det nog att jag hoppar av eller byter skolan..

Nej, nu ska jag ta o försöka att sova igen :D, kanske trycker i män som hatar kvinnor o tittar på den tills jag somnar.
Har en klarvaken Emma brevid mig också. Hmmm, det anar inte bra :P (A). HAha :P .
Yeah!, Hoppas vi får våran röst hörd nu då! OP09 får inte splittras! <3Yeah!, hoppas vi får våran röst hörd nu då! OP09 får inte splittras! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0