Sjukt asså!!

Mina tankar denna kväll går till stackars Thereses vänner och annhöriga!<3
Sjuk att mördarna bara fick 1 år och 8 månader! Under den tiden lär man sig väl inget! :O .
Vart är Sverige på väg någonstans egentligen??! Om det skulle ha varit USA tex så hade dom fått ett mycket längre och grovare straff än detta!

Therese lilla, på torsdag kl 18:15 ska jag tända massa ljus för dig här i lilla Tierp, Skulle vilja vara med vid din minnesplats och tända ett ljus, men går dock inte.. Du har helt underbara vänner som anordnar det här. Som bryr sig om dig, Som tänker på dig varje dag! Sånna vänner är dom bästa! <3

Lilla ängeln!, jag säger som dina vänner skriver på bloggen. Du sitter och tittar ner på dom, du finns med dom varje dag,timme,minut,sekund! (http://minneavtherese.blogg.se/)

Jag kan själv inte förstå hur det är att mista någon så bra vän som du var!, Men jag lider med alla som får bära denna tygnd!

Therese ta väl hand om dina vänner! Va med dom varje dag!, Visa att du fortfarande älskar och bryr dig om dom fast du är i himlen!

Rest in peace Therese Johansson Rojo ! <3
Lilla fina Therese ! :`( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0