SNÖÖÖÖÖ:D

Min dag blev förgylld imorse när jag vaknade ! Drar upp persiennerna och tittar ut, då fick jag se SNÖ! :D . Jag blev helt överlyckligt! Snön är det bästa som finns! :D, och det tyder på att snart fyller jag :D . 18 november, då smäller det trafiken! :D .

Iskolan så hände det inte så mycket. Engelskan och matten var seg som vanligt x( . Men Emma och jag lekte tysta leken för att få en 5 av mickis :D, båda vann XD .  När vi skulle ha svenska så var Henrik hemma (sjuk?) :D . Musiken är lika rolig varje gång (A) . Skrattar alltid åt Erika :D :P . Johan borde tycka att vi är en väldigt konstig klass xD .

Nu ska jag gå och läsa om cellen, muntligt läxförhör imorogn, Kan såååå mycket! :P . Sen så blirr det bara att ligga hemma och ta det lugnt :D . Tror jag håller på att bli sjuk :/ , känner mig seg i kroppen :/ , Inte bra inte bra!


Ångrar det jag gjorde!, om jag kunde så skulle jag spola tillbaka tiden! Du kommer alltid finnas i mina tankar!<3

Emma, Tack för du finns för mig! <3<3
Du fattar de inte riktigt va? :(Om jag kunde så skulle jag ta tillbaka den gamla tiden!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0