Trevlig kväll med massa folk!

Emma och jag tvekade först om vi skulle åka på hallowen partyt eller om vi skulle vara hemma och glutta film., Men så bestämde vi oss för att vi åker dit och ger det en chans!, och tack för det! :D .
Det var hur trevligt som helst, träffade massa underbara människor som man inte har sett på år och dar. Vi hade riktigt trevligt, dansade och pratade med massa människor :) .
Tycker synd om Pernilla lilla, Hon råkade spy ner folk så dom blev arga.. Och sen så blev hon hur ledsen som helst för det hade hänt en grej!, USCH, hatar sånna personer ! Det var så hemskt att bara åka därifrån när ens vän gråter och är helt förkrossad.. Gumman finns för dig! <3<3<3
Föresten!, jag såg Ralle! :D, Kände först inte igen honom sen när jag fattade att det var han så fick han en jätte kram utav mig så jag höll på att ramla omkull nästa :D, Haha.
Och victor Bergström var också där, Han var alldeles ROSA :D:D . Då blev jag glad :D.

Idag ska jag vara duktigt och plugga massa x( . Måste även fixa min fläck från brun utan solen xD .


Btw, Emma åkte hem för ett tag sen:P. Haha, hennes mamma sa att hon inte fick åka någonstans nu dom dagar som är kvar på lovet x), hmm, kan det vara för att hon har tillbringat hela lovet med mig? :D . Haha.

Nej, nu ska jag gå och duscha och bli någorlunda piggare! :D :P .

Bilder från kvällen kommer senare :D .

Det var en jätte trevlig kväll !, Bra fixat grabbar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0