22/9-09

Emma Almgren Hållkvist Du vetyder så oerhört mycket för mig! Vi har bara känt varandra i en månad, men det känns som om att vi har kännt varandra hela livet! Jag kan prata med dej om dom svåraste sakerna som händer i mitt liv för dig, och jag vet att du alltid lyssnar på mig! Vi har det alltid så kul tillsammans!, om jag är på dåligt humör i skolan så kommer du alltid in med en fin komentar och säger att du inte vill att jag ska vara ledsen eller sur för att du inte tycker om det, då skiner jag alltid upp, och så pratar vi om det som grämer mig!.
Den här veckan som du har varit utomlands så har jag insett hur mycket du verkligen betyder för mig, Jag har saknat dig hur mycket som helst, och jag har bara gått och ränkat ner hur lång tid det var innan du kom hem. Alla tröttnade på mig för jag bara tjatade om det, Men det har juuu varit så tråkigt utan dig gumman! Duuuu ska fååååå en BAMSEKRAM av mig när vi ses igen!,


Jag älsar dej Emma Almgren Hållkvist! , Du kommer alltid vara min bästa och underbara Vän!! :D <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0