23/9-09

Idag fick jag träffa underbara Emma :D, åh vad glad jag blev :D, Jag puttade bort ralle från dörren och sprang till henne och gav henne en BAMSEKRAM :D. Åh, vad brun och fin hon var :D. Har längtat efter henne såååååå mycket! :D. Åh, det var sååå undebart att få se henne igen :) .


Hade bara två lektioner idag, Historian och medecinsk grundkusr typ. Skulle ha haft arbetsmiljö och säkerhet också, men vi hade ingen vikarie så vi fick sluta halv 12 :). Men Emma och jag satt nere i caffis till typ 1 och pratade massa:D, Har saknat våra pratstunder och dej!

Idag ska jag bara ta det lugnt. Kanske går och träffa Jakob en stund :). Annars så blir det att ligga i soffan och pilla navelludd bara x).

Imorgon ska Emma och jag åka in till sjukhuset i Uppsala och ta en vaccinationsspruta,,, Usch för de... Men det kommer bli helt underbart att få vara med dig en hel dag gumman! :D . Vi kanske tar oss rundvandring på stan efter också :). Mysigt :D .

Jag saknar min underbara Jakob :) <3<3.
Äldkar dej! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0