25/9-09 - 26/9-09

Idag så åkte Emma och jag in till sjukhuset i Uppsala och tog en testspruta för TBC. Jag var lite mallig och sa att det inte gjorde ont, men sen när dom sprutade in vaccinet så gjorde det jätte ont :O . Sen gick Emma och jag och åt frukost/Lunch på Max, Nuggets :D . När vi kom hem till Tierp igen så färgade Emma håret på mig :D, Det blev jätte bra stumpan :D . Vi blev lite stressade när vi såg att kl var typ kvart över 6 och vi skulle ta 7 tåget till Örbyhus, men vi hann med tåget precis! :D. På tåget satt Oskar och såg ut som ett fån:P, Han skulle ockaå till Ö-hus:P.

Väl i Ö-hus så gick vi hem till Marcus och tittade på när dom andra lanade, Emma och jag hade det kul, Sen testade stump och jag att spela CSS och det gick bra faktiskt :P (A) .
Fick ingen sömn alls inatt, men det gjorde ingetP:. När vi skulle ta 6 tåget hem i morse så såg vi när vi kom fram till station att vi hade tittat fel, tåget gick inte förens 7.44 KUL!!!! Satt vid Ö-hus tåg station i en och en halv timme och väntade på tåget, jag började känna mig som en riktigt luffare för jag somnade på bänken i busskuren  xD . Väl hemma så hoppade jag in i duschen och Emma somnade i min Säng. :D . Hade en trevlig Kväll/ Natt :D <3

Vid 11 tiden idag så åkte jag in till stan med syster Sandra och syster Emma och shoppade lite, blev dock inget för  mig, men det vara trevligt att bara umgås med brudarna,. det var länge sedan vi hittade på någit allihopa :D, Mysigt !!:DDD .

Nu ska jag upp och storstäda mitt rum :P , Damma, våttorka, damsuga, torka golv, torka fönster :DD. Eget intiativ :DD (a) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0