Äntligen helg!

Igår gick jag och pratade ut med en efterlängtade pojke!!
I en månad har jag saknat dig grymt mycket!
Nu fick jag äntligen träffa dig, krama dig, pussa dig,
Var så underbart att ligga och hålla om dig!, att se dig sova!
Så underbart söt du är mitt hjärta!

Det skär i mitt hjärta att du inte kommer komma hem på ett tag!
Att jag kommer få sakna dig ännu mer!
Det kommer ta fööööör lång tid tills jag får se dig igen,
enda till maj får jag vänta, om det blir så!
Lova mig att du sköter dig!
Du är underbar och jag Älskar dig!
<3<3<3



Ska börja fixa mig nu, sen bär det av till karlholm på partajj,
blir till att ta emot jackorna hela kvällen ;P , om man inte byter och kanske får ta emot folket ist.
Får se vad det blir. Resten av helgen blir lugn.

Ett år sedan du lämnade oss i morgon min älskade morbror!
Saknaden blir större och större!
<3<3<3


E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0