Fredag lördag o söndag

Fredag:  vaknade lagom tidigt gick o fixade mig o massa skit, Drog sedan på middag med underbara människor :) , sen ungefär en timmes förfest med ännu mer underbara människor, sen drog vi vidare till KArlholm på partajjer, hade kanon trevligt! mycket skratt dock lite för mycket alkohol x) , men vad gör det man lever ju bara en gång ;) . Och ni som var på festen, snälla vara tysta om det som hände...
Kvällen var kanon bra. orkar inte skriva vad som hände, men det blev mycket dans (illa för mig del) mycket sång x) , o kanon mycket skratt :) . Somnade väldigt illamående (N) , men sånt är livet.

Lördag: vaknade vid först 9 tiden av att jag var så jävla hungrig satt jag höll på o spy :o , kunde knappt somna om men sen gick det. Då sov jag till 13 ungefär. Gick ner o la mig i soffan framför the tv, somnade där nere igen o sov tills det blev mat. Efter maten gick jag o la  mig i soffan igen o somnade, sov till typ 8 gick upp på systers rum o tittade på körslaget, gick ner o duschade o gick sen till syster med sambo o tittade på fotboll :) , var där till typ 00 sen gick jag o sis hem, satte mig vid denhär dumburken en timme , gick upp o la mig i sängen somnade nästan direkt.
Skickade iväg ett sms som jag skulle ha väntat med.. Det du skrev snurrade runt i min hjärna hela tiden. Kunde inte somna för de du skrev, jag fick ett hopp igen. Men sen kom tanken, menar han verkligen det? han är ju trots allt på fyllan?.. Men jag  lyckades somna en stund efter..


Söndag: vaknade först vid halv 10 men somnade om till 12 gick ner o fixade frukost o grejs. Har suttit här sen typ 13 :P , ska snart gå o göra engelskan o sedan ut på en spring runda senare i kväll (Y)


E.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0