Lördagen den 3 april

Gårdagen var en bra dag trots sina omständigheter!
Började med förfst hemma hos theo med massa människor (Y) sen så gick vi vidare till Erika på fest, kanon trevligt hade jag trots att det blev lite raserier på helt onödiga saker x) , mycket skratt o dans blev det, kanon fina kort också ;) , som kommer när emma har fått kameran utav mig o lagt över dom bilderna till hennes dator x) .
Orkar inte berätta vad som hände under kbällen o det kanske är lika bra för allas säkerhet ;) Men vi firade iaf Min o Emmas dotter Erikas 17 årsdag :D <3 Haha!

Idag har jag bara tagit det lugnt, sov lite på kvällningen :p , nu strax ska jag gå ut o ta mig en promenad med Emma o prata om det som hände mellan fyra ogön o massa träd x)

kommer inte blogga förens på onsdag eller torsdag, drar till Huvudstaden imorgon kl 13.05 och hälsar på bror med familj :D <3 , och kommer inte hem förens nån av dom dagarna! kommer bli så skönt att komma bort från den här bajshålan några dagar o bara koppla av och umgås med de bästa! :D <3

Nej nu ska jag ta o leta kläder att ha på mig på the promenad :P

Jag är kär inågon som jag har sumpat chansen för så grymt mkt tack vara denna dumma alkohol....
Jag ångrar mig så mycket av de jag minns att jag sa.. Och de jag skrev till dig..
Jag ber om ursäkt mer än vad ord någonsin kommer kunna förklara!
Snälla förlåt mig o börja prata med mig igen!
Du finns ju i mina tankar hela...
tiden, du kommer alltid leva i dom..
Saknar dig nå så otroligt mycket! ♥ ♥



Jaa, får man för mycket alkohol i sig så kan vad som helst hända, bra o dåliga saker, o igår hände det dåliga saker...
orkar inte bry mig om att min mor läser detta..

På återseende!

E.L



Du betyder mest för mig!
Och du kommer alltid alltid vara min bästa vän!
Om du försvinner från mig så tänker jag leta efter dig tills jag hittar dig!
Kommer aldrig släppa taget om dig!
Jag älskar dig Emma Karin Evelina Almgren Hållkvist!!
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0