måndag

Började med att ta mig en sovmorgon imorse, sov till kvart i 9 typ, vaknade av att det var något som lät jävligt högt utanför fönstret tänkte" inte fan kan det vara takdropp som låter så högt :O " men tittade ut och såg att vallskoga bygg och nångting bilen stod utanför fönstret och brummade med en såg eller något, dom tog bort grannens bro vid ytterdörren .
Drog mig till skolan och väntade på att engelskan skulle börja, blev självklart prat om helgens händelser :P
sen lunchen var inte allt för god, eller jaaa.. ingen mat är gott nu längre, inte ett dugg, inte ens karameller...
sen blev det datakunskap, går fint för mig och isabelle på det ;) , fick även reda på en sak som jag höll på att garva ihjäl mig av! XD
Efter skolan blev det att gå till Barbro och börja med dyxlexiundersökningarna.. Gick ganska bra..
Under den tiden jag var hos henne fick jag ett SMS jag blev tokig av!!! Man har inget liv om man ska ta och skaffa massa rykten som inte stämmer för fem öre! Blir så less, och inte nog med det så tror du inte på mig som vet mest om vad som hände ifredags!! Blir så besviken....

Skulle ha haft träning idag, men då var det där med skolan... Äckliga saker.. Tur att man går på praktik om 3 veckor i 2 hela veckor sedan är det bara 2 veckor kvar till sommarlovet :D .

Nu blir det sängen och trycka på en film.

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0