En vecka kvar av sommarlovet..

Jag orkar inte sitta vid datorn längre. den är så seg att starta och komma in på program.. men veckorna rullar på.

Förra veckan var jag på sista ön och träffade trevliga människor :)
Trodde inte detta om dig! Det var det sista! Fyfan säger jag bara!!

sen så var det träningar och små saker.

På fredagen träffade jag emma som jag inte har träffat/pratat med på hur länge som helst. är glad att det har ordnat sig mellan oss igen!

På lördagen bar det av till Söderfors på 40 års fest :) hade det kanon trevligt med dans och karoke ;) ♥

På söndagen åkte jag ut till pappa och körde, gick kanon bra! fick panik då den dumma saken säger att jag ska stanna i uppförsbacke för han visste inte vart vi skulle ta vägen:P och så hade man ju folk som tittade på.. men gick kanon bra, slapp motorstopp.

Igår med det match mot töff, 0-0 skulle ha vunnit med alla våra chanser men men..

Idag så har jag tagit det lugnt, börjar känna mig små sjuk :/ för hoppas på det bästa.

Nu ska jag ut och springa och hoppas att jag hittar spåret så jag inte springer vilse..

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0