Kräftskiva och crusing!

nyduschad och klar, nu fattas det bara att Emma ska komma så man kan göra sig ännu mer klar :P

Ikväll blir det våran årliga kräftskiva med crusing :), så som vi har längtat! :D
minns förra året då vi gjorde samma sak, första vi skämde ut oss med i nyskolan var att vi typ skrek att vi skulle suga av kräftorna, mycket riktigt blev det så ;) Per visade hur man gjorde, det visste jag inte om honom :P
Sen så gick vi runt i gävle och gjorde allt möjligt, jag gissar på att det blir samma saker i år. Tråkigt bara att Per inte kan vara med :( ♥

Nej nu måste jag dra och packa väskorna, drar till pappa imorgon eller på måndag,hatar att packa väskor :P

E.L


Du är bäst!
Jag älskar dig!
Du finns jämt!
DU betyder mest för mig!
Du är underbar min älskade BÄSTA vän!!


Kommentarer
Postat av: alice

ibland säger du att det är jag som är din bästa vän men snart äre någon annan igen, ganska förvirrande, och känns inte som du menar de du säger

2010-09-01 @ 18:00:35
Postat av: Anonym

man kan väl ha fler än bara en bästa vän?

2010-09-05 @ 15:44:10
Postat av: alice

det har jag inte sagt något om, men nu ignorerar du ju mig typ, och det är bara emma som gäller, eller isabelle till och med, men om ett tag kommer du väl bara vilja vara med mig. Varför kan vi inte bara ha det normalt jämt för? antingen är vi översociala mot varandra eller så är det ingenting. jag känner mig så värdelös, känns som att du har kastat bort mig, igen. det går inte att beskriva, du kommer bli sur nu men du kan inte förneka att du sätter mig åt sidan för andra hela tiden. menar inte med det att du bara ska vara med mig eller så, men som sagt vore kul med annat en blickar. vi kommer väl hålla på såhär i 11 år till, m,en jag vet inte om jag orkar det. jag har faktiskt känslor, och varje gång jag tror att du älskar mig så blir det såhär. vi som aldrig skulle tappa kontakten igen..

2010-09-09 @ 20:03:05
Postat av: Anonym

Det gör jag väl inte? det är inte alls bara dom som gäller. jag är inte med dom typ, vi är bara ibland med fan inte ofta. jag sätter ingen åf sidan, jag försöker vara med folk så ofta jag hinner, jag har fullt upp i skolan hela tiden är det alltid något som ska göras, har jag inte skolan så har jag fotbollen som jag vill lägga ner så mycket energi på, så jag har inte mycket tid till andra.



Alla har känslor...

2010-09-10 @ 13:03:18
Postat av: alice

du kanske inte förstår, men det är annat för den som blir utsatt

2010-09-10 @ 18:52:06
Postat av: Anonym

Jag har inte utsatt dig för något

2010-09-12 @ 22:42:07
Postat av: Anonym

du fryser ut mig

2010-09-13 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0