Till min älskade mamma!

Mamma jag säger det inte ofta, men jag älskar dig så otroligt mycket!
Du är helst underbar på alla sätt!
Du hjälper alla jämt, du tänker inte ofta på dig själv, utan alla andra kommer i första hand för dig!
Du måste börja tänka på dig själv mer!

Vad folk än säger om dig eller om oss, dina barn,
så bry dig inte om det!
Vi är alla olika,
under alla dessa år med problem i släkten så hanterar man dom bäst man vill.
Men du vet innerstinne att vi alla älskar dig! Att vi inte skulle stå ut utan dig!

Jag visar inte min uppskattning alltför ofta, men jag hoppas att du vet att jag verkligen älskar dig och beundrara dig med hela mitt hjärta!
Du är min förebild, jag har alltid velat gått i dina fotspår, har alltid velat bli som min Älskade mor!

Jag älskar dig mer än vad ord räcker till för att kunna beskriva!
Jag skulle inte klara mig utan dig i mitt liv!
DU är underbar på ditt vis! Låt ingen få ändra på det!

Du har många runt omkring dig som älskar dig!
Dom vill dig det bästa!
Och bara du vet vilka som verkligen vill dig det!, dom ska du lyssna och lita på!
Jag vill dig ditt bästa, det har jag alltid velat och kommer alltid att vela det!

Jag älskar dig min underbara mamma
Elisabet Lund för alltid!

Du betyder mest i hela världen för mig!!


Jag älskar dig!!

<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint skrivit till din mamma :)

2010-08-25 @ 12:17:29
Postat av: Evelina

Tack :)

2010-08-28 @ 14:26:51
URL: http://frokenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0