2 December

Ja jag kan väl kasta in ettt litet inlägg här med då..

jag är typ aldrig hemma nu för tiden, har bott hos Andreas hela denna vecka och har ingen internet uppkoppling där borta så då blir det inte så mycket bloggande.. Men har ändå inge vettigt att skriva..

Är med andreas varje dag nu, pluggar och sliter som en dåre med.. Alla uppgifter ska in nu och restuppgifterna ska med in, så nu i två veckor till är datorn min bästa vän..
hade 1 månad men älskling igår :D har varit en underbar månad o det kommer komma många fler :D ♥
håller på o fixar inteför nattbandyn för fullt med, om det nnu blir någon.. men dom som gnäller över att den ska vara den 21 kan bara dra sig.. det är inte direkt det lättaste att få hallen nu förtiden.. så vill ni klaga kan ni fixa alltihopa själva och övertala volleybollen att flytta deras träningar..

Fick ett jätte bra besked idag på lektionen, skrev MVG på ett gigantiskt stort prov :D hur underbart som helst, pluggade lite snabbt dagen innan och typ 5-10 minuter i skolan och fick ett kanon bra betyg, stolt som attans :D

var bara tvungen att skryta lite, inte ofta jag göra det, inte om skolan och dess betyg iaf, tycker inte att man ska skryta om betyg när det finns elever som har jätte svårt att få höga och bra betyg, bara synd om dom när dom ska få sitta och läsa om sådant..

nej nu blir det SOS Västkust och sedan in i duschen snabbt innan jag drar iväg till älskling :) ♥

Min hals gör så ont att tungan har svullnat upp :O menmen..


E.L


Saknar michellen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0