Kort sammanfattning av 2010..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jajemän...

2. Höll du några av dina nyårslöften?: haha, nej bröt det typ 1 timme efter..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej

4. Dog någon som stod dig nära?: nej, inte nära

5. Vilka länder besökte du?: åland x)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: gamla vanliga saknaden som aldrig kommer komma tillbaka..

7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas?: ojoj, många månader.. men mest oktober o november

8. Vad var din största framgång 2010?: att jag började plugga o ta hand om studierna?

9. Största misstaget?: 80- talet säger jag bara....

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: jaooo

11. Bästa köpet?: hmmm,

12. Vad spenderade du mest pengar på? påfyllningskort till mobilen x)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja, mycket!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?: bad romance

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: blandat

16. Vad önskar du att du gjort mer? umgåtts mer med mina vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: druckit....

18. Hur tillbringar du julen?: hemma med en liten del av släkten, sen vidre till min älskling ♥

19. Blev du kär i år?: Kan jag lova!♥

20. Favoritprogram på TV?:112 på liv och död.

21. Bästa boken du läste i år?: ojoj, för många för att ta upp..

22. Största musikaliska upptäckten?: ?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: pengar

25. Något du önskade dig men inte fick?: systemkamera, ny mobil

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: gick i skolan

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: tror jag inte, kanske mindre fyllor..

28. Hur skulle du beskriva dig själv år 2010?: glad, positiv

29. Vad fick dig att må bra?: alla vännerna & andreas

30. Vilken kändis var du mest sugen på?:jay smith och alexander rybak

31. Vem saknade du?: -moffa o morbror! ♥

32. De bästa nya människorna du lärde känna?: ingen ny, men lärde känna andreas bättre. ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0