År 2010 har nått sitt slut!

Det är redan slutet av 2010.. Har gått  i en fasansfull fart..

Året började inte allt för bra, då man grät in tolvslaget med 20 minuters marginal..
kom tillbaka till emmas systers lägenhet och la oss framför tv o tjockade kladdkaka i sisådär 4 dagar..

Blev ett bra start därefteråt då man drog iväg till österby på knut, emma och jag var fjortisar som inte riktigt syndes.. Vi båda blev för påverkade av alkoholen så vi drog oss en sovstund i snödrivan..  drog hem till någon främling och bastade med ett helt gäng.. emma försvann från oss en bra stund :o men kom tillbaka till mig hel och säker efter ett tag, hon ville inte basta med oss då hon låg under en strykbräda och skrek att man blev magsjuk om man bastade bara för att hon precis hade legat i magsjukan, mycket gnabb mellan oss men löste sig till slut.

blev en jobbig period där mitt i sommaren då Emma och jag knappt pratade med varandra av nån anledning som vi än inte vet varför det hände.. slutet av sommaren tog vi upp kontakten igen och allt blev som vanligt igen.

jag var på bröllop :) min bror Patrik gifte sig med Linda :) var ett otroligt fint bröllop med mycket tårar och skratt :) ♥

Jag började mitt andra år på högberg med en underbar klass. har haft många skrattanfall och även många utbrott, har haft tankarna att byta skola för jag orkade inte med allt men har en för bra klass för det.

Levde nästan varje helg i karlholm på folketshus och festade, träffade mycket trevligt folk men hade även dåliga dagar efteråt då jag skämde ut mig för mycket.

Fotbollen gick det bättre och bättre med, astman försvann mycket så jag slapp ta medicinen. utvecklades extremt mycket och kände mig riktigt bra..

Jag träffade mitt livskärlek på en fest. ♥Har gått och varit små kär i honom enda sedan 7:an och nu äntligen har jag fått honom! Vi träffades på Erikas fest, var en seg start med sen slutade det med att vi satt i soffan o myste och pratade :) vi träffades efteråt och sen blev vi tillsammans! vi har nu varit tillsammans i 2 månader och det har varit dom bästa i mitt liv! Jag har varit ständigt med honom i en månads tid ungefäör, och det är helt underbart att få veta att han vill träffa och vara med mig så ofta. och det känns fantastiskt att veta att jag är välkommen hem till honom och att hans familj tycket om mig! Under dom här 2 månaderna har vi gått igenom så otroligt mycket som folk knappt aldrig går igenom. från en glädjande nyhet för min del till en inte allt för glädjande nyhet han tyckte.. men vi tog nya tag och pratade ut om det som skulle ske och allt är så otroligt bra trotts denna händelse.
Kan bara säga att jag älskar honom med hela mitt hjärta och han är så underbar! ♥

Vi hade en nattbandyturnering som blev lyckad. mycket skratt och skoj inför allt.
var sjuk dom två sista dagarna i skolan så jag inte hann säga Hejdå till Erika som ska lämna oss nu efter nyår :( hon kommer vara extremt saknad! ♥

Firade jul med mamma och en del av syskonskaran, även brorsbarnet Michelle! trevligt :) ♥
På julkvällen bar det iväg till Andreas och var där, juldagen bar det iväg till hans pappa för att fira liten jul där :)

sedan dess har jag bara varit med mitt ♥ och myst :)

Detta var nog de saker jag minns mest under 2010 :)

Gott Nytt år !♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0