Evelina

Skriver ett litet inlägg nu eftersom jag ska ha en sån tråkigt fredag kväll så att jag inte kommer ha tid eller ork sen x)

Skolan rullar på, lusten börjar komma tillbaka lite haltv, fast det är mycket kvar...
Hela jävla dagen har jag försökt fått tag på en kvinna som inte har ringt upp, ganska jobbigt att gå o vänta på att hon ska ringa när det är angående en viktigt sak... Så telefonen har varit i högsta hugg hela dan x)
Och inte kunde jag vara med på idrotten heller för jag hade inga rena sport bhar x) , o så har jag ont i halsen med :P
Min fredag kommer vara asssssss tråkigt ska ligga hemma i soffan och göra mig tjockare med godis eller chipspåsen :P, mumma :p

Idag har jag namnstad också :D , Evelina jaoo :P , Så grattis till alla Evelinor :D

JULIA JAG TYCKER INTE ATT DU ÄR ETT DUGG DRYG :D , tycker bara att det är kul att skriva med dig plutt :) . Måste bara ses snart :) Du är saknad Hjärtat:D <3

Nej nu kallar lite Alfapet spelande med syster o sen mat .
Ha en trevlig fredagkväll alla!

Jag trodde att du var bättre än de andra.
Jag trodde på dina ord du sa den där kvällen,
Men som vanligt så är det bara en fet jävla lögn!
Att jag bara ska träffa sånna människor...


E.L

Kommentarer
Postat av: Julia

haha hjärtis, jag såg dt inte förän nu. men dt är bra att du inte tycker jag är dryg ;) ja, måste ses snart, nu på lovet hoppas jag?:) saknar dig m! <3

2010-02-19 @ 18:33:24
Postat av: Evelina

Gumman förlåt att jag inte har svarat på detta tidigare men hade ingen tanke på det då bloggen var som den var :P . Men vi får se till att träffas snart, blev ju inget på lovet, men ihelgen kanske? :) Puss! <3

2010-02-28 @ 13:41:11
URL: http://frokenlund.blogg.se/
Postat av: Julia

dt är ingen fara gumman, har inte kikat förän nu ändå ;) ja dt tycker jag, får se om i helgen då? kanske fredag? :) <3

2010-03-01 @ 16:15:07
Postat av: Evelina

Vad bra ;D . Fredag har jag inget planerat :) <3

2010-03-01 @ 18:08:53
URL: http://frokenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0