Lördag eftermiddag

En sån liiten sak kan göra satt inläggen inte syns.. Ganska sjukt.. Men nu kommer jag ingen med bloggandet igen :P

Igår så fyllde syster 20 så det blev lite gratulationer hela dagen. Sen vi 9 så tog Syster och jag tåg , jag hoppade av i Örbyhus och hon hoppade av i Uppsala. I öhus så möter emma,julia och erika mig, emma springer och hoppar på mig satt vi ramlar omkull xD .
Hos mimmi så var det massa folk så det blev lite trevligheter. Hade trevligt hela kvällen tills folk sa en sak om min älskling, då jävlar.... Jag var så duktig så jag ramlade omkull när emma och jag dansade x) . sånt är livet  x)
Söt var där också (A) .

Aja, kvällen kortfattad, sitter och halvsover med emma i soffan så orkar inte skriva något mer. Kommer bilder sen då Emma har lagt över de på sin dator och skickat dom till mig  :P :D

E.L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0