Lördag tråk

Gick upp vid halv nio i morse, packade väskan o käkade bullar till frukost för mackorna var slut x) , nyttigt inför träningen sådär xD , tog 10 bussen till Karlholm,tränade, träningen gick gallant, dock lite fel o skit :) , men astman funkade bra idag :D , älskar när den funkar som den ska :P

Tog två bussen hem, hann vara hemma 1 1/2 timme ungefär innan jag  o syster åkte till lidl o handlade lite mat o grejs.
När vi kom hem så fick jag något ryck och började städa lite smått på nedervångingen :P , men avslutade det när maten blev klar . blev pitabröd :P , brödet var godare utan innehållet (A)

Nu sitter jag o tittar på melodifestivalen, ska snart öppna en cheeseballspåse o burra ner mig i soffan , orkar inte göra något ikväll, helt slut :P , längtar till på torsdag fredag då jag får vara för mig själv ..

Varför börjar du höra av dig nu??
Jag har just glömt dig,
Jag har just tappat mina känslor för dig,
Jag har just gått vidare och kunnat börja ta kontakt med andra.
Varför ?!
Du vill ju ändå inget!
Blir så ledsen på dig!!


E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0