L,S,M,T

Lördag: Tog 10 bussen till träningen, alltid lika jobbigt att dra sig från sängen, men alltid lika underbart att få packa träningsväskan o träna :)
Efter träningen åkte jag med Lowans mamma, Lowan o Julle till Tierp:) , där jag gick hem till mammas kompis Maggan o hämtade pengar av mamma och gick vidare till affären o köpte mig en sallad o lite karameller :) , gick hem till maggan igen och åt. Sen gick mamma o jag till Aspenhallen och tittade på fotboll :D <3 träffade Emma o Julia där som jag tittade på fotbollen med:) , bara roligt, Nr 7 Säger jag bara Emma ;) . Hjälpte mamma o massa mer människor att städa efter. Sen gick vi o beställa pizza, mums! När jag kom hem så satt jag bara framför tvn :P
Söndag: vaknade vid 10 tiden kanske, gick ner o åt o allt, sen ringde broder o frågade om mamma kunde komma och hjälpa honom att packa för att dom flyttade till sthlm, så då följde jag med henne dit, o passade Michelle  lite och hjälpte till lite :) var där till 19 tiden så gick till Benny´s o köpte mig en hamburgare( ;P ) , sen hem o fastna vid tvn . Hoppade in i duschen o stress duschade för att jag hade fått för mig att Köping började 20.00 men attans så fel jag hade  :P , Sen blev det En annan del av Köping <3 , efter det blev det Wallander, har sett den redan så den var inte såå bra
Måndag: Orkade verkligen inte gå upp när klockan ringde, men efter några snooozningar så gick jag upp. Ringde Pappa o frågade om han kunde köra mig till skolan, men det kunde han inte.. Gick ner o åt frukost  o allt vad man ska göra på mornarna ;P , sen ringer pappa upp mig o säger att han kunde komma o hämta mig när han skulle åka o hämta posten, Tack :D <3 . Skolan vara ganska seg, men det gick bra fort ändå:P , lite engelska, datakunskap,historia , Erika var snäll o skjutsade mig hem :) <3 Somnade i soffan när jag kom hem, sov cirkus 2 timmar:P , vaknde när mammi kom hem :P , kasta i sig lite food. SKulle egentligen plugga, , men orken fanns inte. På lvällningen kom "moster" Mia över på en fika :) , trevligt :) <3 . Och duktiga jag har tappat bort papper till mitt prov på onsdag, men det finns säkert nånstans :P
Tisdag: Snooooozade ett X antal gånger i morse med innan jag orkade mig upp. Gick ner o åt frukost o allt, ringde pappa och hörde om han kunde skjutsa mig till skolan, men idag kunde han inte det , för han hade möte eller något sånt. Så det var bara att kasta sig på cykeln o åka o möta Alejandro, sen till skolan. Började med engelska hann faktiskt med ovanligt mycket idag ;P , sen matte förstod ovanligt mycket idag ;P , sen lunch, sen svanska, har kommit på vad jag ska skriva för satir tack vare Ralle :p , den heter Ewe o de sju små grisarna :P , hahah, det handla om ett fjortis gäng osv :p alla trodde att jag menade min familj med de sju små grisarna men icke sa nicke :P . Sen blev det musik, haha bara roliga lektioner ibland, men dra sega osså, Spelade upp en låt haha, kan inte mer än skratta, o denna gång var jag duktig o höll tyst när jag råkade spela fel :P. Sen hemåt :P , väl hemma så möts man av dogten av mat, mums! :) , Nu ska jag sätta mig o plugga på provet till imorgon, som jag har hottat papperna på :P , olika sjukdomar osv , mums...

Ska bli bättre på uppdatering, men orken o tiden att sitta vid datan länge finns inte just nu..

Jag är trött och less på att det alltid ska vara jag som ska börja skriva.. Snart ger jag upp dig...

Vad har jag gjort dig?
du verkar undvika mig mer och mer??

Problemen försvinner aldrig, ena försvinner så kommer ett nytt fram...
Skit saker!!
Skolan kan också dra åt helvete!!
Är såååååååååå här nära på att hoppa av skiten just nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0