Ny vecka, nya tag!

Grattis till min älskade Farfar som skulle ha blivit 94 år igår! <3
Min söndag bestod av bara massa plugg, som det är jämt nu för tiden. GJorde klart engelskan som var sista inlämningsdagen idag:P , hann inte klar allt men det gjorde jag idag efter skolan. Var faktiskt duktig o stannade kvar en timme efter o gjorde klart alla skriv uppgifterna :P

Skolan gick som vanligt bara segt, fast ändå ganska snabbt.
På historian fick vi våra hemtentor som ska göras tills efter lovet, finte... Sen fick vi även reda på att vi bara kommer ha en fråga på tentan på onsdag i skolan. Då kände jag hur pressen smög sig fram. En fråga lix?!! :O okej om det hade varit kanske tre st. men en fråga av ett halvårs föreläsningar o läxor :O , det kan ju för fan bli vad som helst:O , säkert något man inte kan så bra... Jag har ALRDIG varit nervös inför ett prov, men nu är jag fan det.... Är rädd vad som händer ifall man itne skulle klara den frågan men klara allt annat på tentan o a-uppsatsen... Aja, tar o pluggar o hoppas på det bästa...

Åkte till brors lägenhet efter skolan o hjälpte mamma att städa, ska kanske dit i morrn med o hjälpa till. Sen jag kom hem så har jag suttit o gjort musik läxan... Hip hop.... Får se om det blev bra...

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis o sen plugga massa historia, skulle behöva plugga omvårdnad osså men det går inte... den koncentrationen finns inte...


Detta skulle vara en bra koncentrationskälla (A)

E.L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0