Onsdag, Torsdag, Fredag

Uppdatering lite snabbt nu då. Bloggade inte i onsdags för var så förbaskat trött, o igåt kom jag inte in på bloggen...

Onsdag: Skolan var väl ganska Okej! hade ett prov som gick väl bra, kändes det som iaf, men så har jag sagt förut med.. Hade massa imvårdnadslektioner, kulkul! Sen efter skolan så stressa hem o kasta i sig lite mat, packa väskan och byta kläder. Sen hoppa på 5 bussen iväg till träningen. Alltid lika kul att träna med vörldens underbaraste lag! :D Dock hade jag jätte känningar i mina vader o mina hälsenor, så det kunde väl ha gått bättre än det gick.. Menmen. När jag kom hem var jag så förbaskat trött så jag gick o la mig nästan direkt.

Torsdag: Skolan var bara seg!! Fast idrotten var bra rolig, som vanligt, Körde innebandy och man kan inte mer än skratta åt våra idrottslektioner :P , Sen trodde vi att vi skulle få sluta efter idrotten vid typ 12, men icke sa nicke, Anette gav oss några frågor som vi skulle svara på, Hahah, sen efter ett tag så tog vi en paus från det, sen när vi skulle fortsätta med det så var varken jag,Lisa,Micke,Per eller Erika samlade så vi gjorde allt förutom att plugga ! XD Sprang runt klassrummet o försökte rita på varandra. Och Lisa lyckades fastna med håret idörren xD, Haha, och micke skulle stänga mig ute då springer jag o hoppar in i dörren xD, svårt att förklara , men bra roligt kan jag lova att det var x) . Efter skolan sp drog jag hem o typ somnade i soffan när jag skulle plugga x) . Sen tog jag ett fotbad, så nu har jag lena o fina fötter igen :) , målade naglarna lite osså :P

Fredag: Tänkte stanna hemma och sova idag, men pallade mig upp till slut. Fick stressa för att hinna fixa allt innan jag skulle cykla till RalleBoy, men kom fram till honom i den gamla vanliga tiden ;) , men han är seg av sig så fick vänta i typ 5 min  som vanligt ;) . Skolan började med prov igen, Tror faktiskt det gick bra, svarade på alla frågorna så hoppas på det bästa (Y). Svenska var lika tråkig som alltid!! Sen omvårdand igen, JAg och Erika lekte duktiga o skulle fixa datorn satt vi kunde titta på film på projektorn (?) , men vi hade inget ljud, då skulle Per o Micke komma o leka duktiga med, men ingen av oss 4 var duktiga med ljudet så det blev ingen filmtittade , blev ist att gå igenom frågorna vi gjorde igår. Sen blev det idrott för de andra iklassen medan PerPlutt o jag drog på möte om nattbandyn (Y) .  Sen dum osm jag är så stannar jag kvar o tittar på idrotten fast jag hade kunnat åkt hem x) , Men alltid lika trevligt o se när de andra leker apor :P

Nu ska jag hoppa in i duschen o börja fixa lite o leta kläder. För ikväll dras det till Österby på lite trevligtheter med Mimmi snuttan o Gittan :D <3, trevligt de :D

Finns på mobilen!

E.L


Österby på Knut med mimmi:D


Skolan måste ha hällt i nåt i våra color x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0