Rubriklös

Orken och tiden för att blogga har inte funnits, och så har jag inte haft nå intresant att skriva om..

Men skolan flyter på. Vissa backar in i bilar när de går ;) , vissa leker mongon som vanligt ;) haha, rent ut sagt min klass är knäpp!! xD

Skolan idag var huuuuur seg som helst.. Somnade på två lektioner nästan :P
Omprovet tror jag gick kanoners, var typ hur enkelt som helst :P (A)
Leo ville att jag skulle göra omprov i matte med, men nej tack:P , har fan glömt bort det jag ska skriva omprov på x)  , så gör det vid ett annat tillfälle x) .

Hade tänkt åka till min far nästa vecka, men icke det. De har ingen internet förbindelse och jag behöver det kan jag lova:P så tar det efter lovet ist :P . Ska vara husvakt åt Mormor nästa vecka när hon är i Sthlm, ska visa att jag är tillräckligt vuxen o mogen för min ålder för att kunna ta hand om ett hushåll några dagar :P (A) , kommer nog gå kanon det :) , skönt att få vara själv i några dagar o bara ta det lugnt o inte behöva tänka på massa annat..

Trodde att det var bra!
Trodde på dig o allt!
Jag som gav det en chans.
Berättade allt för dig!
Men jag är van, ska inte ta ut saker o ting i förskott.
Låta det "Ske" i sin egen takt o inte stressa på saker.
Synd säger jag bara!
De du sa var en lögn! </3


Ska ta o plugga lite engelska nu, har tre läxförhör på måndag, finte :P
Sen blir det vinterspelen åre 2010 (Y)

E.L



Vill att allt ska bli som förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0